zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |

Ważny komunikat- Dobry Start

29.06.2021

 

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.                                                                                                                                                 

Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe  wskazane we wniosku.

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.

Chcąc zapewnić osobom korzystającym z pomocy społecznej oraz wykluczonych cyfrowo odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE oraz pomoże wypełnić wniosek o świadczenie.

 

Termin dyżuru:

08 lipca 2021r. w godz.  od 8:00 do 14:00

19 lipca 2021r. w godz.  od 8:00  do 14:00

Miejsce dyżurów:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz

 

W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.

 

W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia Dobry start niezbędne są dane dotyczące:

·         wnioskodawcy (data urodzenia, numer PESEL),

·         dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia (data urodzenia, numer PESEL)

·         szkoły do której uczęszcza dziecko (nazwa i adres szkoły)

·         numeru rachunku bankowego.

 

Wersja do druku
« inne aktualności

ePUAP

Karta Dużej Rodziny

Centrum Aktywności Lokalnej

Urząd Miasta Przasnysz

Niebieska Linia

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Dobry Wolontariat