Ważny komunikat- Dobry Start
29.06.2021
Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.
W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.
Chcąc zapewnić osobom korzystającym z pomocy społecznej oraz wykluczonych cyfrowo odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE oraz pomoże wypełnić wniosek o świadczenie.
Termin dyżuru:
08 lipca 2021r. w godz. od 8:00 do 14:00
19 lipca 2021r. w godz. od 8:00 do 14:00
Miejsce dyżurów:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz
W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.
W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia Dobry start niezbędne są dane dotyczące:
· wnioskodawcy (data urodzenia, numer PESEL),
· dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia (data urodzenia, numer PESEL)
· szkoły do której uczęszcza dziecko (nazwa i adres szkoły)
· numeru rachunku bankowego.
« inne aktualności